Домівка > брендінг, маркетинг, реклама, Web 2.0 > Facebook не так ефективний, як ви думаєте

Facebook не так ефективний, як ви думаєте

Соціальні мережі є cool i trendy. Вони + Google загрібають левову частку оголошень  в iнтернеті. Але ніхто не довів, що реклама в них дає дає вимірні користі.
Як перший до такого саме висновку дійшов General Motors i зайвив,  що реклами на Facebook не є ефективними. I перестав давати платну рекламу на Facebook

Однако два інші американські автомобільні гіганти (Ford і Chrysler) оголосили, що вони будуть дaльше розміщувати рекламу на Facebook, як ефективний інструмент для збільшення продажів.

На мій погляд, реклама на Facebook не має сенсу. Я говорю це на основі тільки особистого досвіду.

Я в будь-якому випадку, на оголошення розміщені на Facebook сліпий. Просто їх не бачу.

Advertisements
  1. Коментарів ще немає.
  1. No trackbacks yet.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: