Домівка > медія, політика, свобода слова > Медія. Між свободою і об’єктивністю. Між Coca-Cola і Pepsi-Cola

Медія. Між свободою і об’єктивністю. Між Coca-Cola і Pepsi-Cola

Об’єктивізм засобів масової інформації та свобода засобів масової інформації. Ці два поняття часто плутають. У політичному контексті незалежні медія просто не існують. Бо від кого вони мают бути незалежними? Від читачів? В політичному контексті незлажні медія не існують, бо існувати не можуть. Так як не існує незлажна кока-кола чи пепсі-кола.

Журналісти і ЗМІ, які говорять, що вони є об’єктивними, ведуть людей в оману. Об’єктивні засоби масової інформації просто не існують. Журналісти мають більш виражені політичні погляди, як інші громадяни. І представляють їх. Несвідомо чи свідомо. Тому ті журналісти та ЗМІ які які не приховують своїх політичних симпатій є справі чесними. І лише тоді вони “по-справжньому об’єктивні і незалежні”.

Натомість свобода засобів масової інформації полягає в тому, що ні держава, ні будь-які інші структури навіть не намагатися впливати на журналістів і ЗМІ. Іншими словами, люди можуть собі свобідно вибирати між засобами масової інформації в залежності від їхніх інтересів і політичних поглядів.

Як кока-колу і пепсі-колу.

Advertisements
  1. Коментарів ще немає.
  1. No trackbacks yet.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: