Домівка > брендінг, маркетинг, Web 2.0 > Дон Тапскотт: marketplace i marketspace

Дон Тапскотт: marketplace i marketspace

Кожна сучасна компанія працює в двох світах: фізичному (marketplace) і в цифровому світі інформації (marketspace). Підприємства не повинні займатися творенням красивих сайтів, але правдивого мережоового суспільства  і реляційного капіталу.

То серця споживачів , а не їх очі є найбільш важливими. Протягом десяти років більшість продуктів і послуг в багатьох розвинених країнах буде продаватися через Інтернет.

Замість того щоб просто слухати своїх споживачів, підприємства муситимуть займатися ними. За допомогою нових форм співробітництва, то споживачі будуть виробниками вартості.

Бренд замість бути знаком, обіцянкою або «словом в умі” може де-факто статися відносинами між компанією і її клієнтами.

Дон Тапскотт  (Don Tapscott) фрагмент інтерв’ю для полського сайту Marketing przy kawie

Advertisements
  1. Коментарів ще немає.
  1. No trackbacks yet.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: