Домівка > Моя Україна > Там під львівським замком…

Там під львівським замком…

Яка різниця між Львовом і Києвом? На думку Олі Дегтярьові така:
З’їздили на минулих вихідних до Львова, і там було так неймовірно, що просто не хотілося звідти повертатися.
Три речі, які найбільше вразили/запам’яталися:
Водії маршруток/автобусів у сорочках і краватках!
Це дійсно справляє дуже приємне враження, особливо це оцінила вчора у Києві, побачивши за кермом водія в обшарпаній майці, з наколками на плечах, цигаркою в руці і кількатижневою неголеністю.

Її вражіння зі Львова можете прочитати тут: http://dehtyarova.com/

Там під львівським замком то заголовок впису Олі. Для мене Там під львівським замком має перш за все таку асоцяцію:


Категорії:Моя Україна Позначки:
  1. 09/29/2009 о 15:03

    Дякую за згадку і цитування, Ігоре 😉

    Хоча я і не порівнювала Львів і Київ в тому дописі. Львів для мене, перш за все – рідне місто, в якому я народилася і прожила 23 роки. І завжди буде найріднішим. А пост був про кілька речей із тих, що вразили мене або змінилися за останні півроку-рік.

    А ще – якось по-особливому цінується львівська атмосфера, коли вже там не живеш. Справді важко було повертатися.

    • ihor61
      09/29/2009 о 18:06

      🙂 А для мене перша асоцяція зі Львовом це Галка…

  1. No trackbacks yet.

Залишити відповідь

