Домівка > брендінг > Coca-Cola знову найдорожчим брендом в світі

Coca-Cola знову найдорожчим брендом в світі

1. Coca-Cola займає перше місце в рейтингу найцінніших брендів з моменту його створення, тобто від 9 років. Цього разу вартість бренду Coca-Cola оцінюється на  68.73 млрд. дол.
2. Відразу за лідером іде IBM з 60.21 млрд. доларів. 3. Бренд Microsoft  був оцінений на 56.65 млрд. доларів.

4. General Electric – 47.78 млрд. дол  
5  Nokia -34.86 млрд

6. McDonald’s –  32.28 млрд. дол США
7. Google – 31, 98
8. Toyota – 31,33
9. Intel – 30,63
10. Disney – 28,44
 
В рейтингу поміщено 100 брендів. Немає серед них марок зі всхідної Європи.
Advertisements
Категорії:брендінг Позначки:, ,
  1. Коментарів ще немає.
  1. No trackbacks yet.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: