Домівка > книжки, маркетинг > Мартін Ліндстром: Нейромаркетинг тобто чому купуємо

Мартін Ліндстром: Нейромаркетинг тобто чому купуємо

Нейромаркетинг є в останнім часі на топі. Багато хто вважає, що завдяки йому можна нарешті з’ясувати, чому люди купують ці, а не інші продукти. Багато хто однак вважає, що нейромаркетинг то дурниця.

Коротко кажучи – нейромаркетинг то сканування мозку з використанням функціональної магнітно-резонансної томографії.  Хто є Мартін Ліндстром? Один з найвідоміших фахівців з брендінгу та маркетингу. Він пише дуже цікаво і переконливо про те, що нейромаркетинг то майбутне маркетингу.

Ця книга (Buyology) може бути дуже небезпечно для менеджерів, які виросли на культі таблиць, Excel і в дусі авторитарного управління. Бо та книжка руйнує міфи, точно так само як і “Flash!” Маlcolma Gladwellа.

За словами Ліндстрома наш вибір при покупці зазвичай приймається спонтанно і несвідомо. А вирішують це психічні ярлики – сомантичні маркери. Це спеціальні види почуттів які формуються на основі емоцій. То набір рефлексів, які сформувалися на основі нашого життєвого досвіду.

Нейромаркетингові дослідження пояснують також, чому люди люди брешуть в під час тестування. Груп респондентів яких запитали чи попередження на сигаретах знеохочує їх до палення сказав – так.

Резонанс дослідження показало, однак, що ці написи стимулюють ту частину мозку курця, яка є центром задоволення. Тому… заохочували палити!

Advertisements
  1. Коментарів ще немає.
  1. No trackbacks yet.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: