Домівка > маркетинг > тиранія вибору-поміж макіяжом та трусами

тиранія вибору-поміж макіяжом та трусами

живемо в часах тирані вибору (цікаво на цю тему пише джек траут). людина завдяки нету може виберати поміж міліоном прдуктів.виберає не більше 500. це означає нову якість у взаємнодії продавець-споживач.

фірми які вміють разом з ним творити нову якість згідно з законами веб2 є сьогодні сурогатами ХХ демократій. всі інші, які покладають надію на тупого споживача-для них вже є місце на кладовищі.

реклама італійського виробника трун

реклама італійського виробника трун

сьогодні живемо під новими законами. панівна раса то споживачі та мудрі маркетологи. громадянина, його права та конституцію заступили споживач, та ціна і якість товару.

тиранія вибору має очевидно свої обмеження. сьогодні реклама google (ad sense) дозволила мені виберати тільки поміж двома.

я міг виберати поміж двома вебсторінками одної поп-зірки. одна рекламувала її без трусів, друга без макіяжа. жодна не рекламувала її співу.

це зрозуміле. у світі караоке-капіталізму це найменше важлива прикмета.

Advertisements
  1. Коментарів ще немає.
  1. No trackbacks yet.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: